حرف دل

حرف دل

...

 

 

باز هم تنهایی..

صبح گس بی تو بودن

خمیازه های پی در پی

لقمه نانی بی همنشین

و چشمانی پر از خیرگی..

جاده ای که به هیچ راهی ختم نمی شود

من 

من

و  من

این بار من رفتم، مثل تو که نماندی!

دردهایم به هیچ قرصی کارگر نیست

خشاب

خشاب بغض

برای رسوا نشدن

و تنهاییم که هر لحظه دود میکنم بی تو

میدانی خسته ام از رفتن های بی ملاحظه ات

شکستن های بی تردیدت

و باز تکرار میشوم در خودم

تکرار

تکرار

و  تکرار.....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: azim ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 / 1برچسب:حرف دل, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

سلام.ممنون که قسمتی از وقتتونو تو وبلاگ من سر میکنین..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , sohaib.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM