حرف دل

حرف دل

تو را احساس میکنم....

وقتی ما ار تقسیم کردند

او را به او دادند و من را به خودم

وقتی شادی را از زندگیم منها کردند و باقی مانده را در ثانیه های عمرم ضرب

وقتی جهت بردار زندگی به سمت بی نهایت تنهائی تغییر کرد

وقتی معادله وجودم پر از مجهول شد و من از همه مجهولترم....

تو را احساس کردم و تو را احساس میکنم ای مرگ

اما تو چرا مرا احساس نمیکنی

آغوش گرم تو پایان غمهای من است...

ای مرگ.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: امین ׀ تاریخ: شنبه 6 / 7برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

سلام.ممنون که قسمتی از وقتتونو تو وبلاگ من سر میکنین..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , sohaib.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM